Onsdag

Heeejsan, sitter i biblioteket nu och "pluggar" svenska, hehe. Hann inte blogga nått när jag kom hem igår eftersom jag aldrig fick nån tid vid datorn. Jag åkte hem direkt efter skolan, kände mig helt jävla slut, jag har fortfarande lite träningsvärk efter volleybollen i måndags haha, speciellt i armarna, precis vid handleden asså. När jag kom hem hann jag i princip bara byta om innan jag och älsklingen åkte till min pappas jobb. Vi båda har nämligen gjort ett test som vi skulle få svar på. Det var faktist riktigt kul att se, nu är det dags för lite förändring ;)
Efter det gick vi den lilla väg över till heron city som ligger bara fem min från Thomas jobb.
När vi kom dit bokade vi först biobiljetter sen gick vi och åt. Filmen vi såg heter  "härmed förklarar jag er Chuck & Larry".


Asså den va verkligen sjukt bra, satt nästan och garvade hela filmen, helt sjukt va det. Har typ aldrig vart på bio mitt i veckan förut, så fattade inte att vi bara skulle  vara typ 8 pers i salen, men de va skönt. Medan vi väntade på att filmen skulle börja käkade vi där nere bland alla restauranger. Kevin tog en sushi och jag åt kycklingspett med ris och skitgod jordnötsås. Vart riktigt mätt, sen gick vi inte och kollade lite på mediamarkt, och det e verkligen sjukt va billigt man kan köpa platt TV för nu asså. Det fanns liksom 50 tums tv för bara 13.000 visst det är mycket men inte gemfört med vad de brukar kosta typ 20-30.000. Efter filmen köpte vi glass, tog en bananasplit meny. AS-GOD! Tog en bild på den, lägger in den sen när jag kommer hem ;) Man fick välja tre olika kulor, sen fick man grädde, topping, stössel och sen självklart en banan. MUMS.

Vi sov hemma hos älsklingen, men stannade hemma hos mig först för att hämta lite grejer. När vi kom dit hade kevin ingen nyckel så vi fick vänta på Jens i typ en timma. Sen drack vi lite te och käkade lite. Somnade rätt snabbt sen. Vaknade vid åtta imorse, så klädde bara på mig fort som bara den och gick sen till skolan. Har precis haft muntlig redovisning om min salong, skitenkelt. Käkar lunch vid tolv sen ska jag in till stan för att "jobba". Kevins pappa jobbar med artister då, så idag ska en tjej som heter Lizette fotas inför deras nya skiva som ska släppas i USA! Då frågade Jens om jag ville sminka henne, självklart sa jag. Missar tre timmar av våran SO, inte så bra. Men eftersom detta är mitt framtida yrke så vill jag inte missa en sån här chans. Men fick precis ett mejl av min svenskalärara och såg att jag har VÄÄÄÄÄÄLDIGT mycket att göra, så MÅSTE plugga nu. Bloggar KANSKE ikväll om jag hinner. För måste nog plugga då med.. suck * :(

CIAO<3


Kommentarer
Postat av: Anthony

Hej hej hej, kan du be kevin ringa mig :P? för vi skulle gå på boxningen idag xD

2007-12-12 @ 12:34:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0