Söndag

God morgon, vaknade för nån halvtimma sen. Känner mig fortfarande skittrött med tanke på att vi somnade typ vid fyra imorse. Det vart himlans sent igår. Men kul var det. Efter att ha fixat allt här hemma och så, åkte jag hem till Nora. Där gjorde vi oss iordning. Sedan åkte vi därifrån till La Isla. När vi kom dit var det inte så mycket folk, nästan bara folk från dansen. Först kom förätten in, mums den var god. Det var avocado med nån räkgegga, haha jag älskar det. Sen kom varmrätten in, vilket var biff med potatisklyftor ovh en majskolv, skitgott men såsen var lite stark. Efterrätten kom lite senare, så att man hann smälta maten. Det var egentligen inge märkvärdigt, utan bara en liten bit daimtårta, men den var god. Tog några kort, men som sagt e dem jävligt dåliga. Kass mobilkamera...


Förätt

image139

Varmrätten

image140

Efterrätten

image141


Mättande var det iallafall. När maten var slut, satt vi i princip bara där. Lokalen fylldes och det kom bara mer och mer folk, i ALLA åldrar. Haha, de flesta gick upp och dansade och så, asså tjejerna från vår dans. Men jag och Nora satt mest och chillade. Gick runt lite och kollade, gick ut lite... Showen började typ tolv, så vi satt typ och väntade i två timmar efter att vi ätit klart. Men de var kul. Först dansade reaggeton och sedan magdansarna. Dem var duktiga, men det kändes inte som om de gjorde mycket mer än vad vi lärt oss i våran grupp. När showen var slut gick vi, för att vi ville men också för att vi inte fick stanna. Eftersom det var 18 års gräns... Vi vart uppbjudna typ 10000000 gånger, haha men näe...typ av äldre. Visst kul, men dem var äckliga. Kom hem runt två nångång, men kollade på en film med kevin, eller jag somnade men ah..haha Vi gick till sängen vid fyra.

Självklart var jag tvungen att ta kort på vår gamla TV och vår nya, asså så jävla skönt. Den gamla är as-fet liksom.
Den hya är jätteplatt och snygg, svart dessutom. =)
Gamla                          Nya
 

Så det känns skönt. Shit nu ser jag att klockan är rätt mycket, måste ju fan dra nu. Har dubbelpass idag på dansen, OH. Jag e verkligen SKITTRÖTT. men men, det är sista gången innan jul så bara att köra gärnet. Bloggar mera ikväll tror jag, ha en bra dag.


KRAMIS! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0