Fredag

Hej helgen och hejdå veckan. Kom  hem från skolan för en 40 min sen. Skulle ha slutat ungefär vid den här tiden, typ kvart i fyra men hade skitont i huvudet plus att vi hade eget arbete så jag åkte hem vid två. Åkte hemifrån typ 8 imorse, faktist en halvtimma före än vanligt. Skulle ju till gullmars och möta Nora för att låna lite grejer till vårat 50-tals projekt. Men då försov hon sig den jävla gurkan, så jag satt och åkte till gullmars i onödan! Men men, mötte Malin där sen åkte vi tillsammans till skolan. När vi kom dit körde vi direkt igång att sminka. Blev riktigt nöjd med min sminkning på Malin, däremot såg jag själv ut som ett spöke, haha hade liksom nästan vit foundation. Tog några bilder, tänkte att ni skulle få se några.

Har tyvärr ingen bild på mig själv, haha va så jävla ful men såg TYP ut som Malin, fast hon såg ut som en flygvärdinna! haha men de vart ändå bra tycker jag!

image113

Dem här två tjejerna hade typ 60-talet, skulle föreställa Twiggy.

image114

Sen har vi dem här två som hade 70-talet, alltså hippies. Inte så mycket smink med roliga kläder.

image115

Sen var det punkarna, jävligt cools tycker jag! haha

image116

Så hade vi Geishan då, superhet! not haha

image117

Sen var det då, fan minns inte va dem kallade sig men typ kinesiska "emos" typ. Hello Kitty stilen, vet inte hur jag ska förklara men tog en bild på deras kläder också, haha

image118

image119

Det var flera grupper, typ några hade egypten som tema men hann inte få nått kort på dem. Och sen hade några 90-talet vilket va tråkigt. Grupp två, alltså den andra gruppen hann jag inte se eftersom jag åkte hem, men alla dem hade ju samma tal som oss liksom. Ska bli kul att se alla bilder sen som vår lärare tog. Fick en liten flummbild på lilla Jessie och vår stilige flygvärdinna Malin, haha!

image120

Nu ska jag packa min väska, älsklingen, hans mamma och pappa ska snart hämta mig för att sedan åka ut på landet, alltså värmdö! haha, ska flyttstäda lite sen kanske julpynta lite. Kevins mamma va så gullig när hon ringde mig och sa att vi kunde glögga och käka pepparkakor. Imorrn blir det party, så stannar nog inte så länge därute imorrn, åker väl hem rundt tolv. Ha en mysig fredag, kanske bloggar mera sen annars imorrn. Kjaamiz

Kommentarer
Postat av: Emelie-Marguerite

shit vad kul :) Hon blondie på 60talet var ju finast , och punkarna ;D

2007-11-30 @ 16:09:30
URL: http://www.realemelie.blogg.se
Postat av: alexandra

ah jag vet ;) skitkul hade vi!

2007-11-30 @ 16:34:31
URL: http://huumlaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0