Fridaaay

Heellu, då vare helg igen. SKÖNT! När jag kom till skolan imorse prick klockan nio får jag veta att vi inte har nån make-up. Fan kunde ju ha tagit sovmorgon... men men båda grupperna hade småföretagande istället. Vi skulle slutat tolv, men lärarna var tvungna att ha nått krismöte så vi fick sluta elva, asskönt faktist. Vi käkade lunch sen åkte jag och Malin till hornstull där vi solade lite. Kom precis hem, hade då fått ett paket i brevlådan. Det var en bok. Asså det är lite roligt, för jag är medlem i en bokklubb, asså utan att jag visste om det. Det var en dag när jag fick ett mejl, så stog det typ bli medlem så får du en väska. Och det lät ju kul så jag registrerade mig, sen plötsligt kom det hem en bok också. För typ 150:-, och eftersom jag inte precis är en som läser böcker tänkte jag att jag skickar tillbaka det, men mamma insisterade och sa att hon ville ha lite nya böcker. Sen idag så kom det en till bok, verkar faktist ganska spännande.


 
Kanske tar och läser den efter att jag är klar med min nuvarande bok...
Hela grejen är ju lite lustig, för jag är så himla lättlurad. Jag fick ett mejl där det stod: bli medlem och få en gratis väska. Så då blev jag det, men fattade inte att det var en bokklubb jag gick med i. Så då fick jag det där paketet en dag och tänkte shit, måste skicka tillbaka det. Men då sa mamma att vi kunde vara med i det ett tag för hon behövde några nya böcker. Så det var ju bra för mig, då slapp jag betala!

TUPPLUR! haha vaknade precis, låg och bloggade i min säng, sen fuckade internet upp sig, så jag somnade. Har sovit i två timmar, jaja fortsätter nu med mitt inlägg. jävla mongo man kan va, Hahah

Köpte ju ett par skor igår också, först tänkte jag köpa ett par svarta, men det fick bli de vita istället. Dem är skitvarma och det känns bra, är nöjd med mitt köp. Dem kostade bara 380:- så det var de ju värt tycker jag. Och nu har jag pengar över till ett par till skor. Eftersom jag sparat ihop 1000:- till adidasskorna som jag bestämt mig för att inte köpa.



Såg att småsyskonens foto kommit, så tänkte att jag kunde lägga in en bild på vardera snorunge, så ni får en bild av hur dem ser ut!

image99image100

Världens snällaste, hah NOT! :P älskar er <3

Nu ska lillebrorsan ha datan till nått nytt jävla spel han köpt, helt galna e han och Kevin i det där dansspelet.
Vet inte vad som händer ikväll, ser ganska lungt ut än så länge, men ja hittar väl på nått.

P.S och för er som tycker att jag är så jävla "keff" är inte tvugna att läsa min blogg, så stick! Orka skriva anonyma kommentarer, MOGET!


PUSSHEJ LEVERPASTEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0