Måndag

Halloojsan, idag börjar väl alla skolan igen efter ett härligt höstlov. Själv vaknade jag vid elva, och gick inte till skolan. För vi har nämligen ledigt idag och imorrn eftersom vi har utvecklingsamtal. Så då ger dem oss ledigt och har samtal med alla klasser på dessa två dagar. Åkte in till stan vi tolv, alltså från vallentuna. Fixade lite grejer på pappas jobb. Sen drog jag till mamma, där vi sedan åkte till min skola för att ha utverklligsamtal.  Det gick faktist väldigt bra, fick en del beröm, gemfört med vårt förra möte då det gick lite sämre. hehe e ingen större plugghäst precis! Där vart vi sedan hämtade av jens & kevin. Gjorde lite korta ärenden och skjutsade hem mamsingen. Och nu är vi här i valletuna igen. Faktist himlans skönt att bara åka bort en bit från stan och bara slappa. Ska snart äta lite glass, egentligen måste jag komma igång med att träna, men är så jävla seg med det asså. Men nu måste jag iallafall skaffa mig ett jobb i förstahand. Ska försöka hinna me lite jobbsökande imorrn och lite läxor. Åker väl hem till kvällen tror jag. Så att jag har nära till skolan på onsdag. Kanske drar till Göteborg i helgen, hoppas verkligen att det blir av. Skulle va ännu skönare att åka dit och bara mysa över helgen, få träffa Kevins kusiner också.
Igår åkte vi hem till Pelle, där beställde vi pizza och kollade på en film. Jag köpte som vanligt en hawaiipizza.

 

Sedan kollade vi på en grymt bra film, men nu minns jag inte vad den hette. Attans ajja ska fråga Pelle, för den rekomenderar jag verkligen.
Sedan åkte vi hem till oss (nilsson). Där spelade jag & älsklingen lite bilspel. De va skitsvårt, dem har självklart två sånna där säten, men ratt och broms o.s.v. Så det var ju som att köra en riktig bil inte bara med en kontroll. Men jag vart hel snurrig efter ett tag och gick upp till jens. Han satta på Grease. OH GUD, tänkte jag. Det var ju 1000000 år sen jag såg den, och det är i princip min favorit film, jag bara älskar den. Såg den typ första gången när jag var 8 år. Har väl sätt den ett antal par gånger efter det. Tycker Sandy är så jävla snygg i slutet asså, när hon fixat till sig.
Shit skulle kunna se filmen idag igen.



Sen satte dem på spindel mannen 3, men då var jag så trött att jag somnade. Plus att den verkade sjukt dålig. Dem sa faktist idag att den var dålig. Jag vet tre filmer på en kväll, helt knaz. Har blivit beroende på nått sätt. Älskar att kolla på film. Nu ska jag som sagt äta lite glass, sen kanske kolla film. Annars kanske vi drar över till Pelle. Bloggar kanske senare, eller imorrn!

Pusselipusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0