Rekommenderar verkligen just denna!



Just detta märke är nog det bästa, när man ska köpa en plattång. Jag själv plattar knappt håret, väldigt sällan. Kanske nån gång, men i princip aldrig. Men i skolan så har vi köpt in plattänger från Ga.ma och dem e så himla bra. Den kostar lite mer än andra, men tro mig det är verkligen värt det asså!
Det finns en mass olika plattänger som är bra på olika sätt såklart, men på våran salong har vi just den här...

Ga.Ma CP1 inte att förväxla med cp2

Info om just denna plattång.

En proffsprodukt

Denna plattång är ett verktyg som används på frisörsalonger och kan inte jämföras med billigare tänger. Förutom att den är lätt att använda så går det mycket snabbt att fixa håret då man inte får stanna med den i håret som med andra tänger. Man klämmer ihop plattången över passén i botten och drar direkt ut mot toppen utan att stanna.

Förutom att göra håret platt eller rakt kan du även använda den till att göra lockar eller bara till att ge håret volym.

Håret blir blankt efter behandling med plattången. Keramiska plattor 3 x 9 cm, Konstant arbetstemperatur, On/off knapp som tänds när den är på, 1 års garanti, CE-märkning, svensk stickpropp, 100-240V, Ergonomisk och välbalanserad.


  • Förbättrar elasticiteten

  • Reducerar eventuella skador i håret

  • Hjälper till att bevara hårets naturliga fuktighet

  • Föryngrar håret genom att förstärka det

  • Förbättrar hårets lyster


  •  

    Keramiskt motstånd

    På 2 sekunder uppnår plattången högsta temperatur 200c för arbetet tack vare ett motstånd av högstas kvalitet. Detta är utarbetat med keramik från senaste generationen varför höga temperaturer snabbt kan uppnås.


    Ceramic Crystal Coating

    Keramikplattorna är behandlade med ceramic crystal coating som tillsluter dess mikroskopiska porer, vilket ger god glidningseffekt. Samtidigt är den motståndskraftig mot kemiska ämnen och hårspray som kan finnas i håret


    Priset 750:-  Ga.Ma modell cp1 (den på bilden ovan)



    Så för er som plattar håret dagligen, TRO MIG, det ÄR värt det!!!!! Trots priset...

    Kommentarer
    Postat av: Anonym

    var kan man köpa den någonstans då?:D

    2007-11-10 @ 01:26:30
    Postat av: patricia

    åhh jag plattar håret varje dag men efter några timmar blir det alltid halv vågigt igen , verkligen irriterande .. men vart kan man köpa den då ? jag ska köpa den :)

    2008-06-17 @ 15:05:19
    URL: http://patriciakarlsson.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

    RSS 2.0