Tisdag

Hej hej, var hemma hela kvällen igår och bara chillade, tills det ringde på dörren. Där stod Kevin, då kom de för att hämta mig. Klockan va liksom elva, haha knäppis. Men blev jätteglad, hade ju inte tänkt att jag skulle sova med honom igårkväll. Klockan var väl rundt tjugo i tolv när vi kom fram till Vallentuna. När vi kom in luktade det fan kattskit i HELA huset, plus att diskbänken var full med disk.Så jag ställde mig och diskade såklart. Jens fick plocka upp all kattskit, ahah dem hade gjort små högar på flertal ställen i huset. Vi kom väl i säng rundt två. Imorse när klockan ringde vid sju, kollade jag ut genom fönstret.. oh vad jag verkligen inte kände för att gå upp. Det var helt mörkt ute och det snöade skitmycket, plus att dem andra låg och sov. Bussen jag skulle ta för att hinna gick tio i åtta. Jag somnade om, och vips var klockan tjugo över åtta. KUL! Försov mig, så jag åkte med dem in till stan. Men när vi kom dit var väl klockan tjugo över tio. Då bestämde jag mig för att inte gå till skolan, orkade verkligen inte. Så åkte till mammas jobb istället, tjäna lite cash. Väldigt sällan jag gör det. Så nu ska jag jobba lite i deras kundregister. E väldigt nyfiken och höra hur det har gått för Kevin sen, man kan säga att det är hans första jobbdag idag. han är ju där som lärling, men ändå. Dem står på centralen och har en visning med en speciell träningsmaskin som heter Powerplate. Skitbra är den, kostar dock en slant. Den dyraste ligger väl rundt 100 000:- Så blir han duktig, och Gabriel gillar honom. Kan han tjäna riktigt bra. Så det känns skitkul, nu är det bara jag kvar som måste skaffa ett jobb. Men nu måste jag VERKLIGEN jobba, innan mamsen kommer och ser att jag bloggar... hihihi

snökram sålänge ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0