Tisdag

Hallojsan, imorse skulle jag ju till läkaren. Jag åkte dit, och var där i tid. Vi går inte och sätter oss, men efter ett tag så börjar vi undra varför vi får vänta så länge. Sen går mamma ut och tittar, då har vi gått in på fel avdelning, HAHA då hade vi gått in på mag- och tarm av delning. Fy va äckligt... Så när vi kom rätt då, satt såklart världens grinigaste tant i receptionen, fick ingen ny tid. Skiter i det, bokar en ny tid nån annan stans, fan så otrevlig behöver man fan inte vara. VI GICK JU FEL!!!! Sen var det skitskönt för vi gick på bio imorse. Haha jag är nämligen med i filmklubben i skolan, vilket går ut på att man går på bio, hyr film och latar sig I skolan :) rätt najs, men det var skittråkig film, haha nån dokumentär om nån Michael Moore, lite intressant men oförståligt budskap. Sen åkte vi tillbaka till plugget, där käkade vi lunch och hade engelska. Jag och Malin åkte in till stan och fönstershoppade lite, haha nä men köpte faktist ett par dansbyxor, har tänkt på att köpa det ett tag. Men hittade ett par jättesköna, svarta på H&M för bara 199:-, så det fick duga. Träffade Nora & Lisii en kortis, sen åkte vi hemmåt. Det var planerat att vi skulle åkt till Kevins mamma idag ute på Värmdö. Men orkade inte eftersom jag börjar halv nio imorrn. Och det tar ju ett tag att åka därifrån, fan de e ju på landet... hihi =) Är faktist skittrött nu, sov knappt fem timmar inatt, så tänker lägga mig alldeles strax.

Tänkte bjussa på en ganska gammal bild, eller aahh okej liite gammal. Typ tredje veckan på sommarlovet, när vi var i spaninen, råkade visst blunda :P men kolla hur brun jag är..saknar <3

          image106

Saknar ju sommaren när man ser alla bilder, men jag tycker ändå att det ska bli jäättemysigt med julen. Känns lite speciellt just i år, för det e typ första julen med Kevin som det e "seriöst" typ. Asså vill verkligen hitta nått riktigt fint till min älskling, men vet fasiken inte vad...fast jag har väl några ideér såklart. Hihihi, men dem kan jag inte avslöja, det händer att han läser min blogg :p

Men nu e det sovdags, Gooood night <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0