Torsdag

Hej hej, idag var jag på min nya salong. När jag pratade med henne sist så har jag för mig att hon sa elva, eller tio. Men ville inte komma sent, så kom vid tio. Men då var hon inte där, så jag gick ivägoch kollade lite i affärerna. Sen kom jag tillbaka vid elva, då pratade jag med en av tjejerna där. Då hjälpte hon mig, så fick jag komma klockan tolv istället. Så hade ju lite tid för mig själv att gå rundt lite i stan. När jag först var på väg till salongen såg jag att det var en massa folk utanför H&M, med röd matta och massa vakter. Men tänkte inte mer på det. Sen när jag gick dit igen var det ren KAOS! Så jävla mycke folk överallt. Har aldrig sätt så mycket folk där. Och dem var galna, bara sprang rundt och fyllde sina armar med´massa olika plagg. Hade läst nått i tidningen om det på tunnelbanan, att det var Roberto Cavelli som släppt sin nya kollektion på H&M. Det fanns väl lite snygga grejer, men det var liksom lite för mycket vissa saker. Lyckades iallafall få en liten bild av alla galna brudar och äldre damer som krigade om att få just sitt plagg. Haha det var faktist himlans kul att kolla på alla desperata människor.

image95

Sen gick jag tillbaka till salongen, det gick jättebra. Kändes skönt och avslappnat. Skönt gäng som jobbar där. Så det ska bli skitkul. När jag var klar där mötte jag Malin i gullmars, sen åkte vi in till stan och köpte ett par skor. Jag tänkte ju först köpa adidas skorna, men kände att 1000:- blir lite för mycket. Så såg jag dem här, och dem såg så himla mysiga ut. Så det blev ett riktigt impulsköp, haha inte typiskt mig. Men har inte hunnit tagit nån bild ännu, så det får komma imorrn. Såg däremot två par andra skor jag skulle vilja ha...
från skopunkten, pumps asså, 249:- paret. Men känns lite onödigt nu när vintern kommer. Men men vi får se.
Måste sova nu, ska till plugget imorrn. Kul, vi har make-up första timmen

Natti ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0