tre timmar svenska

God morgon, sitter i skolan nu och har svenska... Som tur är fick vi gå till biblioteket eftersom vi inte hade några datorer i vårt klassrum. Skönt att slippa våran knäppa lärare, haha.
Har fått en NY uppsats nu, asså det e sjukt hur mycket vi har att göra. Ska skriva om en författare, men det går nog rätt fort. Vanligtvis brukar jag inte plugga på sånna här tillfällen, men antar att jag förändrats lite, positivt såklart.
Måste vara tillbaka i klassrummet strax innan tolv, så måste plugga på nu. Är skithungrig...som tur är det god mat idag. Nämligen ärtsoppa och PANNKAKOR. MUMS!


Juste min kära vän Nora fyller år idag, så skulle bara passa på att säga GRATTTIS GUMMAN! <3


Men nej nu rinner tiden iväg, måste plugga...hörs mera sen kraaaamiiiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0