15 minuter kvar

Om ca 15 minuter ska man tända ett ljus för lilla Engla som blev bortrövad och mördad. Det skickas runt ett sms i hela svergie som meddelar folk om detta. Det kommer också att hållas en minnesstund för den döda flickan i kungsträdgården på onsdag. Funderar på att gå förbi där om jag hinner.

Tycker faktist att det är himla obehagligt att det finns så sjuka månniskor som gör sånt här, speciellt på impuls. Utan nån anledning om ni förstår mig? Usch, mår jättedåligt av det. 

Men GLÖM INTE DET NU, tänd ett ljus du med! 





Kollade faktist ut i mitt område vid nio-tiden, då var det faktist himla nersläkt med några tända ljus e fönstrerna, snacka om att världen är "liten". Helt otroligt...

Kommentarer
Postat av: Kim

Kul att du hade grannar som bryr sig :), här såg jag inte ett endaste ljus förutom i mitt fönster och det var tråkigt!

2008-04-15 @ 22:37:18
URL: http://melinasmamma.blogg.se
Postat av: Fanny

Usch vad tragisk:S

2008-04-16 @ 16:22:28
URL: http://fanniieh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0