börjar känna mig trött

Ligger här helt ensam i min säng, de gör väl kanske många av er. Men själv är jag van med en stor man brevid min sida, som tar himla massa plats. Känner att ögonen börjar bli lite hängiga nu så det är nog sovdags nu.
Imorrn börjar jag klockan nio som vanligt. Men har en enormt najs dag imorrn, nämligen salong på morgonen. Då ska jag klippa och färga min mammi, sen efter lunch har vi massage. Fatta va najs, haha Malin ska lätt göra på mig, hon tar i så bra! hehe

Svårt att lägga sig när man sittar som ett jävla plåster framför datorn, men det blir ju så. Älskar min nya lilla bebis, måste ju lära mig allt också... nä läggdags, see you tomorrow <3

knasig kan man vara :P

image1510

Kommentarer
Postat av: Cornelia

härligt bildspel :)

2008-04-09 @ 09:36:51
URL: http://corneliafriman.blogg.se
Postat av: Rebecca

Tufft ;)
Skönt med massage? :)

2008-04-09 @ 13:48:55
URL: http://willarp.blogg.se
Postat av: sara

coolt me bildspel :D

2008-04-09 @ 17:55:46
URL: http://zaaurahs.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0