Ledig dag

God morning people, idag är det måndag och jag är ledig... så himla skönt! Vanligtvis skulle jag väl ha slutat runt halv fem tiden, men nu är det bara slappdag hela dagen. Har precis käkat lite gröt, inte min favvo men nått måste man äta, shit vårat kylskåp är ju typ tomt så man får ta det man har. Alla andra åkte hemifrån för ca två timmar sen, så det känns skönt att vara själv hemma, heeelt tyst. 

Sitter faktist och läser manualen för mac, men allvarligtalat så känner jag mig SJUKT IQ-befriad...snälla varför ska jag vara så trög? hahaha

Vädret verkar ha vaknat på fel sida idag men inte ska man deppa för det, är på ett jädrans humör, förutom lite morgontrött. Ska iväg och fika med en flickis lite senare idag, ska försöka hitta en dataväska till min nya vän, som jag bokstavligt är förälskad i...haha min dator :P 

Nån som vet vart man hittar en fin, tjejig datorväska, stor nog för en lite laptop? tell me NU!

Tjiingelinpling<3

Kommentarer
Postat av: OSKAR O DA HOE

Jag blev kontaktat faktiskt!
Annars kan du checka Tailsweep!

2008-04-07 @ 10:17:49
URL: http://thegameboy415.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0