Snacka om tålamod

Hejsan, äntligen kan jag skriva detta inlägg. Kan ni tänka er, asså våran dator är verkligen heeeeelt paj!
Våran mus funkar inte, så sitter här och kommer hela vägen fram till detta med hjälp av den där knappen med två pilar på. Haha, helt sjukt! Men fan jag vill ju blogga, det var ju ett tag sen nu. Ah typ tre dagar! NU vill jag VERKLIGEN ha en egen dator, står ju inte ut längre. Ajja tur det att jag har hyfsat tålamod och sitter här och krigar för att blogga, jaja kul är det iallafall!

Så hur har eran helg varit? min har varit hel superokej typ. Var bara hemma med min älskling i fredags, jobbade i lördags då vi också drog till café 60 vid elva-12 tiden på kvällen, skitmysigt var det. Dem har ju typ öppet till två-tre på natten. Där var jag, Nora, Malin, Sara... sen var Kevin och Sebbe också där en kort stund! Jag och Nora sov sedan hemma hos mig och dagen därpå, alltså söndagen jobbade jag på cafét. Jobbade också där igår och idag. Det är superkul, lite sådär smådött än så länge. Men det kommer, tur det så vi hinner lära oss allt först. Idag var en riktigt skön skoldag, helt sådär chill. Vid fyra tiden åkte jag till en napprapat eller vad det nu heter... som kände på mina fötter hur min kropp mådde. Och ja, den mådde väl sådär, helt frisk förutom lite strul i magen. Men har köpt en grej som ska ta bort det nu!

Tänkte faktist tala om det för er som inte redan vet det. BLI INTE RÄDDA NU! haha, det e ju så att alla människor har svamp i magen, väldigt lite. MEN, äter man för mycket socker eller t.ex pencilin så kan det bli för mycket av den där svampen, och då kan man få olika problem... detta har jag lite för mycket av, och det är för att jag bombat min kropp med socker! Så ett råd till alla er som bryr er om eran lilla kropp, dra ner på sockret!!!!

Nä nu blir detta inlägg för långt, bara för att jag inte skrivit av mig på ett tag, känns jättekul att vara tillbaka iallfall!

<3


Kommentarer
Postat av: Fanny

Usch, låter jobbigt dedär med magen:(
Har haft en OK dag, segt med skolan menmen:/
Ha en fortsatt bra dag o kolla gärna in bloggen!
/Fanny

2008-04-02 @ 15:41:43
URL: http://fanniieh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0