Hej Hopp Lingonsnopp

Haha rubriken? jo tänkte på det på hemvägen, tyckte det lät kul så därför fick de bli min rubrik ikväll. Kom precis hem från jobbet och slut är jag. Det va bra med folk idag, fick hela 370:- i dricks, nog bästa hittils. Full rulle hela kvällen...
Imorrn är det caféet som gäller, och sedan personalmöte så blir sent imorrn igen. Känns lite trist att inte hinna blogga så mycket pågrund av jobb och ibland det underbara väder vi haft. Men så fort skolan kommer igång är jag säker på att bloggandet kommer bli mer stabilt. 

Vet ni vad jag såg på vägen hem, en tjej som bara en lång canada goose jacka?! NU? Visst är det kallt, men inte fasiken drar man fram vinterjackan? eller vad säger ni?! haha




har fått alla modellbilder nu, så slänger in dem alldeles strax. 




Kommentarer
Postat av: shaki

haha aa, kanske lite för tidigt. jag har också sett folk ta fram värsta dun jackorna, men jag tror det bara e för regnet och att det blåser mycket.

2008-08-06 @ 22:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0