Hjälp?

Oh sitter här och försöker lista ut hur jag kan göra en fin liten bild typ för tävlingen. Syrran har skaffat Photoshop, men trög som man är fattar man nada. Oh blir jätteirriterad, vill liksom inte bara lägga ut en bild. Eftersom det inte verkar funka undrar jag nu om det finns nån söt läsare där ute som skulle vilja hjälpa mig att få ihop detta. Bästa är väl om du/ni har photoshop eftersom jag vill ha två bilder, text och lite fin bakgrund. 


Finns det nån som kan tänka sig hjälpa mig? Snälla kontakta mig via bloggen så fort som möjligt! =)


Nu ska jag göra mig iordning för jobb igen, börjar tre och slutar sju. Himla skönt när lönen kommer på fredag! hihi ha en bra dag, pussar<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0