Lördagen

God kväll, haft en bra dag? Min har väl vart sådär, inget märkvärdigt direkt förutom gympalektionen imorse. Den gick jättebra och det känns skönt att äntligen komma igång med nått. Men gud vad jag kände mig som ett barn, haha fick verkligen den här barn-känslan tebaks liksom. Men nu är det bara vänta på ett trevligt resultat, kanske kan jag gå ned i spagat i slutet av detta år. OM jag nu kan det så LOVAR jag att bevisa det för er hahaha.

Efter att ha suttit och solat på noras balkong nån timme och tvättat all tvätt, gick vi ner till götgatsbacken och tog en fika med Lisa på Wayne´s. När vi kom hem gjorde Lisa en najsig middag, superenkelt och gott. Men för att göra det hela enklare köpte vi också grillad kyckling istället för frysta fileér. Smarta tjejer är vi! 

In our kitchään


Lisen in action


middagen, ser kanske lite ut men blev sjukt mätt.



Kom precis hem efter att ha varit en kortis inne i stan med lisen...hehe :) det ska jag börja kalla henne för, då blir hon säkert glad. (not) Jaja, iallafall så mötte vi Molly och henns pojkvän inne vid rålis. De skulle tydligen vara musik och sånt där, men var visst ett missförstånd. Stog bara massa folk i smågrupper, lite småmusik här och där men inte som varken jag, lisa eller Molly trott. Men men vi fick oss en lite tripp in till stan, en fet godispåse lyckades hamna i våra händer med. 

Lisen är kvällens objekt i kameran, haha inte en ända bild på mig. (bad hairday) :P haha


Huvudet dunkar som bara den och gör superont, ögonen hänger tungt nu med så längtar verkligen efter sängen. Men kände bara att jag var tvungen att blogga lite efter så dålig uppdatering idag, hihi bloggen är miiitt liiv! haha

Nä nu ropar sängen efter mig, syns imorrn natti<3





Kommentarer
Postat av: Anonym

o, gud vilken fin blodd design. skulle du vilja göra en åt mig ? (a) ha en bra dag :)

2008-08-24 @ 12:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0