kul ska de bli, right lisa?! =)

hej hopp, sitter hemma hos nora nu, ska käka lite pommes och grillad chicken. Sen bär det av hem till mig. Idag har det varit full rulle hemma hos oss med lisa och hennes rum. Fint blev det... ska smygta lite bilder så ni får se. Haha ska bli så himla kul när hon kommer nästa söndag igen. Nu gäller det bara för mig, kevin och jens att ta i med hårdhandskarna :P haha nä men vi har en del att rensa och städa nu efter att tömt lisas rum vårt såkallade "förråd".

Försöker få igång internet hemma, snart är allt fixat då lovar jag med ordentlig uppdatering, måste rusa nu! LOVE <3



en bild tagen i början av sommaren. Nån utekväll med tokan Nora <3



Kommentarer
Postat av: EMMALISA Norrhamn

Absssooooluuuuuuutttllllly right Alex:) Ska bli så sjukt grymmt. Ja, ta kort och lägg ut:) För min mamma vill nämligen också gärna se, tog ju inget kort när det var klaart.

2008-08-11 @ 22:46:04
URL: http://emmalisanorrhamn.blogg.se/
Postat av: amanda

snyggt hår =)

2008-08-11 @ 23:27:29
URL: http://ammizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0