Nora´s maskerad

Har fått lite bilder från Noras födelsedagsfest/maskerad. Blev fasiken inte bra på en ändå..men ni måste trots allt få se min sköna kostym! Alla var roligt utklädda, det är så det ska va, eller vad säger ni?! :) ENJOY!

schnygga bruuudarana

jag-indian, nora-mimmipigg, anna-frihetsgudinnan, killar-? haha

puss älsklingnen <3

ja mo hon leva, ja mo hon leva...

kul hade vi, visst Diddi?

Sköööna Rubish! :) haha

Sweet angel :)

norisen<3

lilla jag, de blev mer indian men skulle ha blitt Pocahontas.


De var de lilla jag hade att bjuda på nu, sköööj hade vi! Puss




Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja, det verkar som om ni hade kul =)



Svar: Tog ett tag att komma på vad du menade, jag har väl inte lagt upp några kaninbilder på ett tag? Sen kom jag på att du menade headern ;) Ja, det är min kanin, dvärgvädur vid namn Tuffe. Jag har en till också.

2008-12-07 @ 01:06:57
URL: http://jenkajenka.blogg.se/
Postat av: Denise

haha visst hade vi roligt:D

haha förstår inte hur man kan bli så ful på bild:P

2008-12-07 @ 21:29:55
Postat av: Ellen

Du va väldigt vacker Alexandra! :) Fin ögonsminkning också =)

2008-12-30 @ 12:14:01
URL: http://widstrands.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0