Hejdå brorsan

God morgon bloggen, fick inte mycket skrivet igår, datan hackade upp sig och tålamodet försvann direkt, vilket ledde till att det inte heller blev nått bloggande. Satt och snackade med Jens från halv elva nångång till halv tre inatt, helt sjukt...vi bara babblade på om allt möjligt. Kul att man har så mycket att säga varann trots att man känt varann sålänge.

Idag är jag hemma från skolan just av den anledningen, det kommer ganska oplanerat men min brorsa drog til USA idag, så kom nyss hem från flyplatsen efter att sagt hejdå. Det är nämligen så att han flyttar dit, permanent i princip. Självklart har vi folk vi känner där som han kommer bo med, bl.a våran moster och så. Men nu kommer han vara där i ca 2 månader, sedan kommer han hem och självklart följer med till egypten, den resan är ju redan bokad och så. Sedan ska han tydligen dra till england där han kommer kunna gå klart skolan med ändå jobba med det han vill sen när han har fyllt 16 så åker han tillbaka till USA för att stanna. Mamma grät några tårar, vilket jag verkligen förstår ja menar det är ju typ som att "förlora" ett barn typ, fast ändå i ett gott syfte. Jag och Mimmi smittades lite när vi kramade han, kom nån tår men va fan så glad som han är finns det ingen anledning att gråta... det var mer som glädjetårar liksom...

Känns lite tråkigt nu, har nog ännu inte fattat det, trots att man "hatar" han så mycket när han är hemma saknar man han redan, tänkte dela med mig av en bild på han, fast vet vad jag ser...nästan lite hemskt har sjukt lite bilder på min bror, mycket mer på min syster och mig själv..haha

image247

Bilden är tagen från när vi var i spanien förra sommaren, alltså 2007.

Älskar dig min kära lillebror, och vet att du kommer ha det GRYMT där borta, ses snart! <3

Kommentarer
Postat av: Hanna

yes :D men ska försöka hitta lite nyttiga recept ^^

2008-02-19 @ 10:46:00
URL: http://alltomhanna.blogg.se
Postat av: maria

man blir ju ledsen när man läser ,

2008-02-19 @ 13:19:04
Postat av: kevin

kommer sakna honom!! =(

2008-02-19 @ 13:58:55
Postat av: Anonym

hur kan han gå i skolan i england har han gjort det förut? och vad är det han vill gå där? blev väldigt nyfiken nu hehe :D

2008-05-04 @ 01:39:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0