Ny vecka, igen...

God morning, då var det måndag och jag som trodde jag skulle få ha lite skön sovmorgon, men NEJ NEJ!
Eftersom mitt rum ligger i källare, så är det samma lampor som det är i trappan ner, vilket betyder att när man tänder i trappan tänds i mitt rum också. Och eftersom min SNÄLLA familj, (not) springer upp och ner typ 20000 gånger plus att dem glömmer att släcka ibland, har jag väldigt svårt att sova. Så man kan väl inte säga att min dag börjar toppen, men får väl hoppas på att den blir bättre under dagen. Kevin börjar jobba idag, på riktigt alltså. Så det ska bli kul och se hur det går, han har provanställning nu en månad, så bäst om han sköter sig...hehe


Nä nu är det dags attt packa väskan, har idrott i eftermiddag, sen kan det hända att jag sover hos kevin ikväll, alltså i bandhagen så kanske inte hinner blogga då. Men annars hörs vi imorrn, KRAMIS! <3



Då var det dags för avgång, känner att jag behöver fylla på min garderob och beviset på det är när saker och ting känns så uttjatat, när man inte längre orkar ha det eller får det att se snyggt ut! Nä nu är det fanimej dags att få ett jobb snart....

Kommentarer
Postat av: P

fiiin blogg =)

2008-02-11 @ 09:51:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0