Sminkborttagning



Ville bara rekommendera denna för er som kanske har svårt att få bort er make-up. Eller som jag kanske tvättar med tvål vilket egentligen inte är så bra för huden. Så är denna produkt perfekt och billig. Den finns att köpa på H&M. Själv köpte jag den på kicks för 65:- men nu finns den på H&M för endast 42:- TYPISKT!
Hittade ingen bild på den rosa, alltså den som jag har. Men ända skillnaden är att den gröna är för blandad hy typ, och den rosa (som jag har) är för normal to dry skin. Så där får ni avgöra själva vilken som passar er bäst.
Jag har alltid haft lite svårt för sminkborttagning och sånt, har alltid tyckt att tvål är bäst, men i längden torkar det ut huden. En sak som jag INTE tycker funkar är typ eye-remover med olja, vilket jag också hört egentligen är fel. Men men här är mitt tips!

Kommentarer
Postat av: R

dina beuty tips e BÄST :D

måste bara fråga va ere för produkt o märke? kommer inte fram nån bild här :S de funkar typ inte men ja antar att det e Garniers rengöringslotion eller? för den har iaf jag o tycker den e super o doftar fräscht också (har den gröna) :)

2008-08-27 @ 17:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0