Söndag

God morning, gick upp kvart över nio imorse, ganska skönt...inte sova bort hela dagen liksom. Älsklinge åkte iväg med sin pappa dem skulle flytta nått kontor eller nått. Själv har jag precis klätt på mig lite och sminkat mig. Så fort Nickis mamma kommit ska jag, Mimmi och mamma dra in till stan. Ska in på nån hemtext eller nått, fixa lite fina handdukar och sånt till visningen/fotograferingen. Just nu ser det totalkaosigt i vårat hem, haha JÄTTESTÖKIGT! men men, huset är under uppfräshning!
Igår såg vi två filmer och jag var vaken på BÅDA! otroligt, haha nä men om jag gillar en film då är jag vaken, är den ett minsta tråkig eller t.e.x har sätt den flera gånger ja då somnar jag.
Igår såg vi  Just Friends och Nära & Kära, båda var skitbra, haha..speciellt den första. FY FAN vad vi garvade...



Den andra var också jävligt bra, haha så himla taskigt av morsan! Ni som inte sätt den, SE DEN!
Hittade ingen bild på den, eller jo bara den här lilla...



Idag börjar också jag och Nora på dans igen, har haft ett låååååångt jullov, haha ne men vi börjar på Marikas igen. Fortsättning på reaggeton...ska bli kul att komma igång igen. Ska dit runt två...efter det är det hem och plugge som gäller... NEEEEJ! hatar det, men men måste göras så inge tid för lathet. Nu ska vi alldeles strax dra hoppas jag.

Föressten så ligger fanimej snön kvar, ganska mysigt tycker jag. Frågan är väl bara HUR länge den stannar, men tror att vi får en lite vinter iallafall!

Tiiingeling sålänge! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0