Kvällsinlägg

Hallojsan, känner mig faktist väldigt trött efter min och Saras lilla shoppingrunda. Haha, tror det tog ungefär tre timmar, och då kom vi på en del grejer efter som vi glömt. Men fick väl köpt i princip allt. In och ut i olika och samma butiker. Hon köpte allt från bh:ar till smink och piercingar, skor o.s.v
Önskar att jag också hade ett par tusen i plånboken nu. Men okej ska sluta klaga mig över det nu, bättre att hitta ett jobb. Haha, Nora mötte oss en stund i stan också, hon hade ju också några tusen att handla för, dock handlade hon bara två bar skor och en tröja typ. Men så är det alltid, när man har pengar hittar man inget, och när man inte har pengar vill man ha allt. Så är det iallafall för mig... Efter stan åkte vi hem till mig, och här var det full rulle. Sara, hennes syrra och hennes mamma stannade väl till halv nio ungefär, lite mysigt. Dem har varit här typ 3-4 kvällar nu denna vecka. Imorrn är det fredag, då har jag kundpass. Fan kom precis på att jag borde ha fixat en kund, men ajja får väl göra lite dockjobb istället. Efter plugget riktar det sig åt att jag åker ut till södertälje. Hem till Malin alltså, vi ska ha som en liten "avskeds"- middag/fest typ. Så antagligen åker jag och Malin hem till henne tillsammans och såfixar vi allt tills några andra också kommer. Vet inte om vi sover där eller ej.. annars känns min helg ganska bokad. Lite skönt, hatar att inte ha nått planerat för helgen. Ajja det blev aldrig nån dagens outfit, haha men skitsamma jag e ingen värsting på att klä mig heller. Nä nu är det fanimej dags att sova.

GOD NIGHT!

Kände bara för att lägga in en flum-bild på mig och sarisen <3

image206

Bilden är från våran lilla resa till spanien i somras. Fan va underbart vi hade det. älskar dig mest S.


Kommentarer
Postat av: bella

åh tack så myckee :) haha nooe, får nog bli lite bättre först :) haha

sjukt snygg blogg du har!

2008-01-18 @ 15:37:55
URL: http://bellanotte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0