Förlåt, förlåt, förlåt...

Heeeejsan, haha förlåt för ännu en-två dagars bloggpaus. Inget jag själv vill men det har bara blivit så. Och ni vet varför, plus att det är inte varje dag jag hinner gå hem till mamma. Gjorde det igår direkt efter att jag slutat jobbet, och när jag sedan kom hit hade mimmi tagit med sig sin dator hemmifrån så då satt jag här hela kvällen igår SJÄLV dessutom utan att jag kunde blogga.

Men nu är jag här med MIN dator OCH min kamera. Så under den närmaste timman kommer bilderna från bröllopet. 
See you soon =)

LOVE <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0