hemlis...

eller ah typ. Kanske ingen hemlis utan en rolig grej som jag ska göra. Japp på Tisdag är det dags för mig. Precis som alla andra, haha nä men har väntat på detta en vääääldigt lång tid utav olika anledningar. Men nu är det iallafall bokat och jag ser verkligen fram emot det. Sitter och kollar runt för att få lite inspiration så att vi vet vad vi ska hålla på med...

Kille som ska fota mig heter Helal och är GRYM på att fota. Självklart är de därför jag val just honom. Plus att hans fru finns där som backup och make-up ansvarig. Kanske lägger en del smink själv, typ grunden men hon kanske fixar ögon, läppar o.s.v

Ni kan gå in på antingen deras hemsida eller deras nystartade blogg.

www.hscphoto.se , www.blogg.hscphoto.se



Nu får vi också hoppas på att JAG blir bra på bild då. Haha för vi vet ju att HAN är duktig! 


Kommentarer
Postat av: Mathilda

jag har alltid velat bli sminkad och fotograferad. Är det dyrt? btw, gillar din blogg!

2008-07-13 @ 18:56:02
URL: http://mmmaols.blogg.se/
Postat av: Helal

Hej! Gulligt av dig o skriva så fint om oss :O) Det kommer att gå jätte bra ska du se, ta bara med outfits och självförtroende så blir det bra!

See you... Bye

2008-07-13 @ 19:18:36
URL: http://hscphoto.se
Postat av: Jessica

åh gud va kul :D det blir nog skitfina bilder =)



sv: ja jag rider. Och jag har 2 små pållar :)

2008-07-13 @ 21:06:41
URL: http://jessssiica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0