18 år IDAG!

JA MÅ JAG LEVA, JA MÅ JAG LEVA.... idag är det min stora dag. Hihi, känns inte helt som det men försöker göra det bästa utav det. Har ju typ redan firats, förra helgen plus lite inattt också över 12 slaget.

Igår var en vällyckad kväll, haha kom inte på nått annat ord. Är iallafall mycket nöjd med gårdagen. Det blev en typisk svensk sommar med sill, potatis, jordgubbar, nubbe och massa annat gott. Fotade faktist en del, men mest med min kusins 
underbart fina kamera. Men har ett fåtal bilder i min (eller marias) kamera. Ska försöka ladda in några nu, men har lite tajt med tid faktist. Kom hem för bara en timme sen, så ska käka lite mat nu, ta en dusch, snygga till mig och sedan dra ut. Vet faktist inte än vart vi ska, men äldsta kusinen vill ta med mig till nån krog nånstans. Haha så det ska bli lite skojigt! =)

Vaknade vid tio i morse, gick upp åt lite frulle. Har mest segat hela dagen med mat och skitsnack. Det kom väl typ två regnskurar och under den ena började det fanimej hagla. Haha helt sjukt!  Fick faktist göra min egen jordgubbstårta, var ingen annan jävel som orkade! Haha, men GOD blev den. 

Måste rusa nu, men vi hörs&ses garanterat imorrn. PUSSSEEEEEN EN VUXEN TJEJ! haha





Kommentarer
Postat av: Stacia

Grattis på födelsedagen :-)

Jättefin blogg du har!

Kram/S.

2008-06-21 @ 21:31:31
URL: http://stacia.blogg.se/
Postat av: S

borde skrivit såhär istället:

Grattis på 18-års dagen, nu kan du lagligt göra det du tidigare ändå gjort =P hehe

2008-06-21 @ 21:32:54
Postat av: R e b e c c a W i l l a r p

Grattis :)

Vill bara kolla om du fått smyckerna än?

2008-06-21 @ 23:12:09
URL: http://willarp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0