bara måste skriva

typ första gången jag får ett "bloggryck" vet inte hur jag ska säga det.

känner mig bara så jävla trött på vissa saker. 

en person väldigt nära mig har gått över gränsen.

 vet inte vad jag ska säga, orkar inte vara rädd mer.

 och det känns som om personen inte bryr sig.

 jag blir verkligen sårad... oh vet inte vad jag ska göra!

känner mig splittrad i mina åsikter, beslut och ah allt...




Jag vet inte vilka ni är, känner inte att jag är redo att öppna mig så mycket än. Måste känna mig trygg i vad jag säger och gör. Just dessa ord är mer än bara en person...om man kan säga det så! 

Thanx för att ni finns här för mig och stöttar mig iallafall. Det värmer!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Kevin?

2008-06-14 @ 16:00:22
Postat av: Linda

haha jaaa nog är det min bebis=)

2008-06-14 @ 16:02:48
URL: http://sweetkay.blogg.se/
Postat av: Susanna

Svar; tack tack :) Nej, gjort den i ett program. men jäklar vilken fin design du har, är du bra på att göra sånt ?

2008-06-14 @ 16:49:14
URL: http://ohsussu.blogg.se/
Postat av: Anonym

du kan berätta för oss! vi stöttar dig!:) är det din kille de handlar om ?

2008-06-14 @ 17:00:19
Postat av: tråkigt sommarlov

vad det nu än är så hoppas jag VERKLIGEN att det löser sig. Jag säger bara en sak: följ ditt hjärta, och inget annat!

lycka till hun :)

2008-06-14 @ 17:04:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0