Dagen innan sommarlovet

Lite blogg och frukostmys med mig själv...



Hej hej, sovit gott? Det har jag, förutom att jag hade liiiite svårt att sova igår, det var så himla varmt. Jobbigt men somnade tillslut. Sitter och äter "frukost" nu, haha typ lunch. Men har segat hela morgonen. Vi håller på att styra upp allt med filmningen idag som ska ske. Måste få ihop lite folk och så. 

Imorgon har vi skolavslutning och det ska bli sååååå himla skönt! Den börjar runt halv tio och håller väl på nån timma. Funderar på att dra och bada eller nått mysigt. 

Tänkte på en sak och det är att vi i min skola börjar inte skolan igen förrän typ 26 aug, är inte det oerhört sent egentligen? När slutar ni? 

Kramis <3

Kommentarer
Postat av: sofie

sv: haha yes :P

2008-06-09 @ 16:53:21
URL: http://thenoteboook.blogg.se/
Postat av: Anonym

:D

2008-06-09 @ 19:29:42
URL: http://baaanan.blogg.se/
Postat av: Sophie

Skönt med lov!

Jag slutade den 5:e och börjar igen den 19:e augisti.

Fin blogg =)

2008-06-09 @ 21:51:50
URL: http://sophietornander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0