Hår som aldrig passerar en viss gräns?

För er som känner att er hår inte passerar en viss gräns, känns krusigt och slitet? Då rekommenderar jag denna produkt. Jag har varken hört eller sätt något om detta märkte förut, utan jag bara kände för att prova det. Inte personligen utan till min kära mor. Hon har under många år haft kort hår, och varje gång det fått lite längd har hon klippt av det för den dåliga kvalitén. Men med denna produkt har han äntligen fått långt och fint hår. Jag är verkligen imponerad av produkten!

När ditt hår växer kan det bli skadat och slitet, topparna klyver sig och kan tappa glansen.
 Allt detta leder till att du får klippa av mer och oftare. 
Vilket betyder att håret kanske inte blir så långt som DU vill ha det. 

Den här intensiva behandlingen förbättrar skadat hår genom att det stärker och reparerar klyvna toppar med Keratin och Vitamin B5. De innehåller också annat som hjälper ditt hår att växa snabbare.

Jag har verkligen sätt stor skillnad på min mammas hår! Det har gått från kort "killfrisyr" till en fin tjejigare frisyr med hjälp av denna "hårinpackningen".

Du använder ditt schampoo som vanligt, sedan inpackning och tillslut balsam. Använd produkten varje gång du tvättar ditt hår tills du märker en skillnad, sedan kan du runda ned till kanske varannan och sedan när du nått ditt resultat kan du använda det ca 1 gång i veckan/månaden.






Produkten kan köpas på Åhlens för endast 99:- PRÖVA!




Oj glömde skriva vad produkten hette, LEE STAFFORD!







Kommentarer
Postat av: Erika

Det ska jag prova! :)

2008-06-14 @ 13:38:18
URL: http://ikans.blogg.se/
Postat av: Sara

Lee Stafford använder jag varje dag =)

2008-06-14 @ 13:47:04
URL: http://candis.blogg.se/
Postat av: tråkigt sommarlov

vad heter produkten?

2008-06-14 @ 13:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0