Hemma från överraskningen...

Heeeejsan, hur är det med er? Med mig är det suuuper. Överraskningen var en båttripp till Tallinn med några goda vänner, eller ah den familjen som vi åkte med till Egypten. 

Först tog vi tåget till slussen, där vi sedan bytte till buss mot Ropsten. Mamma och Mimmi  lurade mig hele morgonen, så hade verkligen ingen aning om vart vi skulle. Tills vi kom fram till Frihamnen, och de sa i högtalarna nånting Tallin. Haha, plus att jag visste att nån väntade på oss där. 

Vi hade en ganska så trevlig resa, tråkigt nog regnade det under dagen vi var i land i Tallinn. Men det var faktist en upplevelse, haha värsta forsarna på marken... 

Kom aldrig fram till marknaden som vi hade tänkt, men hittade en mycket bra köpcentrum där priserna var hälften av vad de är i Sverige, HELT SJUKT!

Bilderna kommer upp imorrn eller fredag eftersom vi fotade med Maria´s kamera, och hon ska ladda över bilderna först. Men ska se om jag kan fota vad jag köpt =) Ses senare, Puss <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0