Intervjuven

God kväll, kom hem för ett litet tag sen. Dagen har varit bra men också sådär lagom onödig. Halva dagen hann gå innan jag kom nån vart, sen när jag väl tog mig ut och åkte heeeela vägen till telefonplan så var det helt i onödan. När jag väl kom dit var jag inte helt säker på vilken dörr hon bodde i så plingade på kanske 6 olika dörrar och ingen öppnade, snacka om konstigt. Iallafall så kastade jag lite grenar på hennes fönster men ingen syntes till så hon var väl inte hemma. Känns jävligt pissigt men men, hoppas hon hör av sig. Har ju själv försökt ringa hundratals gånger, men eftersom min telefon är trasig nu kan jag inte se sms eller vem som ringer eller ringt. Jätte irriterande. Men men slutsnackat om tråkiga saker...

Intervjuven gick jättebra. Dem intervjuvade inte heller bara mig utan också Kevin. Dem var jättenöjda och vi har bokat tid imorrn också. Ska berätta lite mer specificerat nån annan gång. Vet inte exakt vart den kommer synas den här filmen, men det lär jag veta efter ett tag. Det är som en mini-dokumentär om "mitt liv". 

Imorrn är det skola, men jag orkar inte gå. Kommer säkert bara städa eller nått tråkigt. Tisdag är skolavslutning så då går jag väl dit en kortis, måste ha betygen. Ska bli kul att se. Haha nu är jag supertrött och ska nog hoppa i säng =)

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hej!

Jag jobbar inte nu då jag är sjukskriven.

Hoppas att jag kan börja jobba nästa år

2008-06-09 @ 09:03:07
URL: http://pernillamariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0