Lite fina presenter

Hellu, innan jag drar iväg tänkte jag bara visa presenterna jag fick från mitt suprise-party. Har dock ännu inte fått mina presenter fram mami och pojkvännen o.s.v det får jag på min födelsedag alltså på LÖRDAG! =)



Fick två söta handdukar


Ett linne och en söt t-shirt med fin tryck på.
  

Två armband, jättefina.


En bunt med toffsar, haha (vänner vet verkligen vad om behövs)


Lite nagelprylar och ansiktspeeling.


Presentkort på olika ställen


Halsband+armband och två coola fingersnubbar.


En jättefin ljusgrej? vet inte vad det heter...
 

Ett jättefint halsband i äkta silver.
 

Ett par söta doftljus med tillbehör.


Sedan en del cash också.. så det kändes skönt. 


Sen en flaska cider typ, och suuuperfin ballong med mitt FINA namn på, hha.





Kommentarer
Postat av: ellinor

hej jag undrar dedär armbandet du fick med typ gudar på vart kan man köpa sånna? :)

2008-06-18 @ 18:26:46
Postat av: alexandra

svar ellinor: gudar? det med lås och nyckel på typ, i guld? tror det är från lindex men fick det i present så är inte säker..

2008-06-18 @ 18:43:37
URL: http://huumlaan.blogg.se/
Postat av: ellinor

nej jag menar de armbandet som du fick med domdära fingerfigurerna

2008-06-19 @ 19:06:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0