Söndag

Hejsan gott folk, haft en bra dag? Har väl jag, i stort sätt. Gårdagen vart lyckad lite småstrul tidigt imorse men det löste sig fort. Somnade väl inte förrän halv sex imorse, men konstigt nog var jag superpigg. Vi kom ut himla sent igår, men gjorde inte så mycket. Har nu fått känna av att vara "vuxen" flicka. Att gå på krogen är väl kul, men inget att skryta om. En slutsats jag tagit är, - DET ÄR SJUKT DYRT ATT GÅ PÅ KROGEN!  

Haha, sant! Så har man inga pengar är det nog ingen idé att gå dit, OM man inte hoppas på att nån söt/full kille/gubbe i baren bjuder dig på en drink. Men vi hade som sagt väldigt trevligt. Tror det blir första gången jag och K tagit taxi hela vägen hem från stan. Kändes sjukt skönt, slippa alla äckliga fullisar på tågen.

Sov väl fram tills tolv idag, kolla lite Tv och sånt man gör på en söndag. Tills mami sa att vi skulle åka till HeronCity. Har fått lite småpresenter av familjen som jag öppnade igår, sådana personliga och betydelsefulla. Såsom ett fotoalbum med bilder från jag föddes och en bit in i mitt liv, nu är det upp till mig att fortsätta liksom. Superkul, det var flera bilder som jag själv aldrig sätt. Så det var kul! Men bästa presenten av dem allt var nog den vi skulle ha köpt på heron/mediamarket. Men som var SLUT! :S

Kan ni fatta, det är SÅ himla typiskt. Det är nämligen så att jag "fått" en systemkamera. Är hur glad som helst, trots att jag inte riktigt fått den ännu. Den är slut, och han i butiken säger att de inte ska tillverkas några fler. LÖJLIGT! Fan dem kan ju inte vara slut överallt?!

Så nu frågar jag er, OM ni vet vart man kan hitta en ny EOS Canon 400D ? Jag vill ha just den, så hjälp mig att hitta den och jag lovar en ännu mer intressan blogg inom kort! hihi

Känner att inlägget blir sjukt långt, säkert as-boring för er läsare med långa inlägg och inga bilder. Men det är just därför jag måste hitta kameran nånstans i sthlm! Eller ah vart den nu finns. 

Har massa bilder från mitt lilla suprise-party och midsommar, OCH gårkvällen. De kommer upp så småning om!

Kisses A <3




Kommentarer
Postat av: Sussi

Min Make säger att de är en jätte bra kamera.

Kolla på Elgiganten.

Dustin kan du kolla oxå, men han säger att den är nog lite dyrare där



Lycka till!!

2008-06-22 @ 22:41:14
Postat av: Sussi

s" rel="nofollow">http://www.blocket.se/vi/16542843.htm?ca=11s



Kolla denna länk

2008-06-22 @ 22:45:29
Postat av: Lina

WHUUUT?? ska de sluta tillverkas? det är ju helt sjukt... jag vill ju också ha en! de är ju typ aspopulära. :/

2008-06-22 @ 23:15:21
URL: http://lanilillstrumpa.blogg.se/
Postat av: Bibi

Hej Gumman! Skickar med länken. Hoppas den funkar. Annars är det bara att gå till http://www.elgiganten.se även dustinab/hemma eller vad det heter har dom kvar. Finns fler ställen, så skriv om du behöver fler ställen.



SE/-/SEK/ElDisplayProductInformation-Start;pgid=p2Gz6oZKCO5SR0EjA9JBwx1h0000DImxeLkf?ProductID=6SfD4QFHqMYAAAEYwk5PR2Ud&CatalogCategoryID=" rel="nofollow">http://www.elgiganten.se/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/store-elgigantenSE-Site/svSE/-/SEK/ElDisplayProductInformation-Start;pgid=p2Gz6oZKCO5SR0EjA9JBwx1h0000DImxeLkf?ProductID=6SfD4QFHqMYAAAEYwk5PR2Ud&CatalogCategoryID=

2008-06-23 @ 00:05:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0