Studentflak

Tjaaaaaabbba, fan va taggad man är! Nä men vi hade sjukt tur idag =) Var i plugget imorse vid halv tio.. ganska så onödig dag egentligen. Det är typ alla dagar nu inför skolavslutningen. Betygen är liksom redan satta så Who cares?
Iallafall så slutade jag vid tolvtiden och då drog jag in till söder där jag mötte Mickis och Nora. Gick runt lite, åt en glass...snacka massa skit. Sedan drog vi in till centralen och vilket jädrans drag det var där inne. Fy fan vad jag längtar tills jag tar studenten, bara ETT ÅR KVAR! haha, vi gick runt där kollade på alla galna studenter. Då vi plötsligt ser en bekant till Nora på ett av flaken. Det var precis vid fontänen i TC. Vi fick komma upp på deras flak, shit va kul det var... Först kom jag inte på, fast nora och mickis gjorde det så jag sprang efter med tillslut så. Det var ett jädrans röj, och de skvätte öl och cider över hela bussen, så vi blev helt nerdränkt i alkohol. Fy vad vi stank. Haha men nu har jag precis dushat. Ska ner och slänga i en tvätt sen ska jag hem till morsan, käka lite middag och slinga min gudsyster. Om det nu betyder nått? 

Känns SÅ HIMLA SKÖNT att skolan snart är slut, den 10 juni slutar jag. Sedan är det från och med idag är det 18 dagar kvar tills jag fyller 18 år. Oohhhh jag längtar hihi JIIIPPI. Då blir party! =)

Hur har eran helg sätt ut? Super med det härliga vädret va? hihi Ses sen, KRAMIS<3



Tänkte bara uppdarera med lite bilder från vår lilla tur...

      

image1698

Det var sjukt kul...längtar tills nästa år =)
image1697

Kommentarer
Postat av: Sussi

Själv klart betyder de något!!
Är lite nyfiken på hur de blev : )
Väntar med spänning.
Jätte fina bilder gumman.

2008-06-03 @ 21:06:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0