Fredagnatt/Lördag

Tjenare alla kära läsare, shit vad det ökar. Blir verkligen SUPER GLAD! Så självklart måste jag hälsa alla nya läsare välkomna, hoppas ni trivs och stannar! Orkade som sagt inte blogga nått igår när vi kom hem.. klockan var nått runt två då. Efter att ha suttit hemma hos mig ett tag, kört ölspelet med en snabbt berusad Nora, haha så jävla störd! Åkte vi in mot stan, grabbsen skulle iväg och träffa nån brud... medan vi åkte till st:eriksplan och typ gjorde ingenting. Men haha ah, lite skoj hade vi, planen var att vi skulle på fest, men det var en kille för mycket och bla bla bla så jag, älsklingen och Malin gick och käkade på donken i slussen sen drog vi hem.

Haha det skedde faktist en lite lustig grej igår i liljeholmen när vi väntade på bussen. För alla ni som åkt där vet att det öppnar dörren ut till bussarna när det är dags för avgång. Vi stod där och väntade, sen när texten började blinka och visade att det var dags att åka var dörrarna fortfarande stängda. Då ser jag att hon som kör bussen somnat på ratten, hah så kevin går ut genom en annan dörr och knackar på framruta, haha fan vad rädd hon blev. Tror nog hon skämdes lite för hon försökte skämta bort det...och väntade typ en min extra. Ajja det var iallafall lite skoj..haha Fick oss en liten prommis hem också, men det gick bra. Tog lite kort...inte så många bra men iallafall!
Sanningen är att jag HATAR att vara med på kort, eller asså blir aldrig bra på kort...plus att det nästan alltid är jag som tar korten..lite boring! men sånt e livet...



Nää fan nu orkar jag inte, precis när jag håller på att kopiera över alla bilder dör kamren...orkar fanimej inte vänta på att ladda om batterierna nu så bilderna får komma upp imorrn, om det änns är värt det! ha.
Har sovit sådär halvt dåligt inatt, men var ju ändå tvungen att gå upp imorse vid nio tiden, och drog halv tio. Kom nästan 45 min för tidigt men det löste vi snabbt genom att slinka in på donkan och käkade lite frulle. Dagen har gått på bra, full rulle typ exakt nästan hela dagen! Men ändå sådär lagom. Började elva och jobbade till sju,k har samma schema imorrn! Vet att det är tråkigt med massa text...eller? va tycker ni egentligen? vad är intressant att läsa? pliz informera mig, gör allt för er ;) kramis

Kommentarer
Postat av: Sussi

Tjena tjaba hallå!!
Kan du inte berätta lite om vad du ska göra på Lörd?
Inte alla som får gå på Globen...
Såg vad det kosta.
Den billigaste bilj gick på 1200:-!!!
Den dyraste nånting på 3000:-
Det kan man komma utomlands på.
Skulle jätte gärna vilja gå, men bet inte så mycket pengar för att gå på Globen..

Hare bra!!

2008-03-09 @ 00:05:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0