Hemma från IKEA

tjaabbba tjenare, hur e leget? nu är jag återigen hemma från ikea, fan vad jag älskar att vara där inne. Lika galen man (jag) blir när man går in i en klädsbutik och hittar massa fint man vill ha, blir jag på ikea. Får upp värsta ideérna om hur det ska se ut när jag flyttar till en egen lägenhet o.s.v 
Det var bara jag, Mimmi och mamma som åkte dit, men det var rätt skönt. Plus att nu har vi fått i princip allt jag tyckte var fint. Inom köksområdet då. Vi handlade nästan ett helt nytt kök, eller ah ni kanske fattar. Det hela gick bara på 3000:- sjukt billigt, trodde det skulle bli mycket mer... Fast kvittot vart ju rejält långt. Haha

Känns superkul nu allt detta med flytten och så, och eftersom det är en hyfsat fräsh lägenhet känns de inte sådär jättekasst att lämna vår stora villa. Vi åkte direkt till lägenheten och lämnade allt så vi slapp dra in allt i huset nu och köra över det på fredag. Asså shit efter helgen bor vi inte längre i villa, det känns sjukt ska ni veta!

I måndags när vi var på väg till Friskis&Svettis såg vi den här fina cykeln ute vid nora´s port/gata. Haha, sådär lagom konstig... Men jag kom upp på den tillslut...

 

image1600

Schygging... Nu tänkte jag hoppa in i dushen och seda i säng. E sjukt trött plus att jag känner mig lite småförkyld!
Kraaamisar <3

Kommentarer
Postat av: Josefin

Vet du hur man designar sin blogg?

2008-05-07 @ 21:29:31
URL: http://missjosefin.blogg.se/
Postat av: Becka.

förra året på h&m ;)

2008-05-07 @ 21:53:46
URL: http://rebeckaericson.blogg.se
Postat av: Amanda

Det är min bror :)

2008-05-07 @ 22:13:59
URL: http://amandacastelius.blogg.se
Postat av: shululu

aleex, när ska de visat ditt hus på tv? du nämne ngt om d tidigare föruut :)

2008-05-07 @ 22:14:20
Postat av: Erika

Haha jo den e ju det så jag måste nog byta ut den nu:)

2008-05-07 @ 22:32:17
URL: http://erikabolin.blogg.se
Postat av: Carolin

Hej,
Vilken häftig bild!
Jag tycker låten Empty Room är väldigt bra!
Ha en jättefin dag!

2008-05-08 @ 09:15:14
URL: http://ungkvinnas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0