Lite trick vid poolen

Vi lyckades hinna med så himla mycket under våra två veckor i egypten. Och det finns så himla mycke som jag vill dela med mig av haha, vill bara lägga in alla bilder...så himla härliga! Nä men så vi får helt enkelt bara ta bit för bit. 
Däremot kanske det inte blir i rätt ordning nu, minns nämligen inte alla dagar sådär exakt längre men det spelar egentligen ingen roll. 

Tror det var denna dag som Thomas lämnade oss, alltså åkte hem till Svergie. Men vi hade iallafall jävligt kul vid poolen, mumsan lyckades också ta ett par riktigt roliga bilder. 

image1609
image1610
sjuuk bild, tror han skulle göra en volt eller  nått! haha
image1611
image1612
image1613
Jag och älsklingen kramas vid poolen.
image1614
Försökte lite sådär enkelt och snyggt hjula ner i poolen...
image1615
hihi jag med mina spretiga och långa tår...
image1617
image1618

Guuud så bruna ben...har fan redan bleknat! attans...
Mysiga bilder, längtar som fan tillbaka! =(

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack så mkt va glad jag blir :) Japp jag har gjort designen själv!

Oj va brun du är! Hade gärna vatt lika brun o fin!

2008-05-25 @ 21:07:14
URL: http://designingeverydaylife.blogg.se
Postat av: Anonym

Vad skulle du behöva hjälp med i så fall?

2008-05-25 @ 21:20:51
URL: http://designingeverydaylife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0