Lördag

Hejsan, hittils har dagen rullat på rätt så bra. Var uppe redan vid 8 imorse eftersom det var jag som öppnade idag. Norisen följde med och käkade lite frulle innan hon drog iväg för att jobba. Jag jobbade som skönt var bara till halv tre, därefter drog vi iväg till min kära kusin som fyllde hela 18 år igår, så åt lite god sommar mat och sedan jordgubbar och grädde. MUMS! Kom ganska nyligen hem därifrån. 

Igår blev det som sagt bio som planerat... också filmen "Dumpad" som vi hade tänkt. Och fy fan vad bra den var, satt och garvade större delen av filmen! Så om ni ska på bio, rekommenderar jag den verkligen. Efter det åkte vi till café60 där vi satt och mös ett litet tag. Va som sagt inte ute så väldans sent med tanke på att vi båda jobbade idag. Men som sagt, idag är det final i Eurovision Songcontest, så det ska vi nog se. Sen får vi väl se vad som händer ikväll, utgång eller ej det vet vi inte än. Vädret skulle tydligen hålla i sig hela dygnet så kanske blir att vi köper nån mysig engångsgrill och går och sätter oss nånstans :P

Vad ska ni kära läsare göra en dag som denna? Kraaam

Kommentarer
Postat av: malin (:

hehe okej okej :) vad roligt! hihi. skall ta och kika in den på kicks dårå!

2008-05-24 @ 17:56:28
URL: http://maalle.blogg.se
Postat av: malin (:

hehe det kan jag tyvärr inte påstå. men det finns tusentals personer som gör designer, bättre att fråga dom . jag är inte sä bra :D hihi

2008-05-24 @ 17:59:18
URL: http://maalle.blogg.se
Postat av: Sussi

Själv har vi vart på 20 års fest, ganska lugn sådan.
Träffade våran nyfödda kusindotter, gud va söt hon är : )
Ska se eurovision nu.
Ha en bra kväll!!!

2008-05-24 @ 20:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0