Seg fredag

hallooojsan, har precis suttit och laddat över nästan alla bilder från vår utomlandsresa. Har en del bilder på marre´s kamera också eftersom våran blev typ full. Men dem får jag inte förrän på söndag. Igår åkte jag bara in och mötte Nora, det slutade hemma hos mig. Var och öppnade Coktail imorse vid elvatiden (nora´s mammas butik). Där satt vi till halv ett, sedan drog vi hem till en, dit kom också Sara. Va bara där och segde till fyra tiden sedan drog jag hem och Nora skulle träna. Känner mig sjukt seg idag, lite trött från resan i guess. Om ca en timma ska jag på personalmöte på GBC, alltså cafeét där jag jobbar.

Sedan är det meningen att vi ska titta på våran lägenhet sim vi ska flytta in till. YES vi har hittat en, kanske prelimnärt (vet inte hur det stavas) eller för en längre tid. Det är dock bara en 3:a vilket gör att det blir väldigt trångt för alla oss, vilket leder till att jag kommer flytta in hos älsklingen i bandhagen. Japp, känns lite konstigt, men ändå inte. Jag menar vi bor ju typ redan tillsammans. Plus att vi kommer inte bo där själva, hans pappa bor också där. Jag kommer ha en säng hos mamma, men tror att vi kommer spendera mest tid i bandhagen. Det roliga är ju dock att det bara är 5-10 minuters promenad mellan lägenheterna vilket gör det hela mycket lättare. Lägenheten ligger nämligen mellan högdalen och bandhagen, perfekt avstånd till jobbet också... dessutom skolan! Så nästa helg ska vi vara ute ur huset, vilket känns rätt overkligt nu med tanke på att vi har så mycke att packa! Känner mig också därför lite förvirrad nu men ska försöka ta steg för steg. Kommer bli supermysigt i slutändan, det ska JAG se till hihi.

Vet inte vad som händer senare ikväll, kanske bara drar hem eller ut, har ännu inget bestämt! Ska ta mig tid under morgondagen och berätta om våran oförglömliga resa!

Love A.

image1558

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0