Orka rubrik!

Hallo i stugan, hur har er dag varit då? min har väl vart helt okej. Jobb som vanligt sen hem fort som satan eftersom jag var sjukt trött. Gud känns hemskt nu när jag tänker efter, men har nog suttit framför datan sen ja kom hem. Kollat efter lite nya jobb, lägenheter åt en vän o.s.v Eftersom ma i princip kan säga att jag inte längre jobbar på pizza hut, då dem aldrig ringer mig längre. Behöver jag nu ett extra jobb inför jul... För vill ha råd med julklappar o.s.v

Blev ingen gymnastik idag eller, då det var meningen att jag skulle ha gått tidigare från jobbet, men blev lite missförstånd så fick stanna kvar och hann därför inte till gympan. Men men va ska man göra...det är väl så det är att vara vuxen!?!?!?

Har nu fått lite bilder från festen vi var på i lördags, och lovade ju er ett par stycken såhär kommer dem. Inte många men nått iallafall! :)










lite sköööj hade vi faktiskt!!!!



Kommentarer
Postat av: Serenas kompis :)

Fina bilder! :)

Måste bara fråga, vad heter han med mulatten, och han med svartmössa han har typ armband? Läckra boys !!! Jätte fins bilder annars, och hoppas du hade roligt <33

2008-11-25 @ 23:59:53
Postat av: Alexandra

svar serenas kompis: haha...Joe! no comments! haha

2008-11-26 @ 07:54:03
Postat av: Serena

liiite kul ?! vi hade najs med kul tycker jag! :D

och veeem om jag får fråga är min vän som kommenterat här ? haha

2008-11-26 @ 20:49:44
URL: http://serenam.blogg.se/
Postat av: Alexandra

haahha..jooora vi hade fett me skoj! ;) ingen aing hurrududu! :D pussgurka!

2008-11-26 @ 22:24:02
URL: http://huumlaan.blogg.se/
Postat av: Thihi, serena K igen

Vad hette mulatten då ? Joe verkade snäll, något jag bör veta? :)

2008-11-28 @ 17:15:14
Postat av: Joe

haha...Joe! no comments! haha. Va snällt alex

Tack du som nu är Serenas kompis, skulle man kunna identifera dig på något sätt ? :P

2008-11-29 @ 11:39:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0