Torsdag

Halloojsan, haft en bra dag? Det har iallafall jag... kom till skolan liiite försent. Haha när jag kommer fram får jag e sur blick från Malin, hon ba: vart fan har du varit? väntade ju superlänge, blev ju orolig! haha sötnos..älskar dig med!
Idag hade vi som sagt temadag, stog bara nere i salongen hela dagen och jobbade på dockor. Lyckades bara börja på en docka, skulle göra folieslingor, men misslyckades och smet sen. haha dålig student, IGEN! Så himla mysig stämning vid cafét idag, haha nästan alla hänger där vid våra nya soffor, med musik och massa töntar som bara är allmänt störiga. Fast några chill människor finns det, några satt i soffan och spelade gitarr vilket jag tycker är himla trevligt. Åt lite hjärtpepparkakor och hade bara allmänt kul. Vi drog sedan till skarpnäck med en kompis och hans kassa bil, haha egentligen fick man inte köra den, men han hade lagat en sak i skolan under dagen så var tvungen att ta hem den igen. Vi blev sjukt nojiga när en polis åker förbi och vänder , bara några 100 meter innan vi var framme. Haha men som tur var svängde han av vägen så vi kom hem utan böter. Vi drog sedan in till stan där vi kollade runt lite i butiker sedan gick vi till Espresso House så jag fick min efterlängtade chai latte. MUMS! :D

Nu är jag hemma och har precis käkat lite middag och ska nu ta mig ut till vardagsrummet för att hjälpa mamma och vika tvätt, kika lite på TV också. Laddar upp mer bilder från florida sen, :D

kramis<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0