Meet an old friend

Inge party för min del ikväll, nepp! Utan ska nu in till stan och träffa min "äldsta" vän av dem alla. Och då menar jag den som jag känt längst och fortfarande känner, denna söta lilla tjej heter Savannah. Ska mysa runt lite på stan, fota lite med våra fiiiinfina kameror sen drar vi väl hem, köper en fet påse godis, eller nä är faktiskt inte sugen på det. Men Lite fruktsallad, who knows?

Hoppas ni har en supermega trevlig kväll, Hörs & ses imorrn LOVE HUMLAN<3



TJOCKIIIIIIIIIZZZZ haha hoppas ni får er ett gott skratt =)



Kommentarer
Postat av: Linda

Trevlig kväll på dig också! =)

2008-09-05 @ 23:09:17
URL: http://lindafunde.blogg.se/
Postat av: Nora

du ser ut som en liten hamster :) hihihi

2008-09-06 @ 15:04:30
URL: http://norawestman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0