Praktikdag

God morning, har precis dammsugit igenom lägenheten nu lite lätt. Bara avskyr när man känner smulor och grus under fötterna. AS-jobbigt! Gick väl upp runt nio och nu sitter jag här väntandes på min kära bror. Han ska fixa nytt pass idag så ska klippa han innan. Haha hoppas verkligen att det blir bra. Ska ta en före & efter bild så får ni avgöra det sedan!

Idag är min såkallade praktikdag, som är en gång i veckan. Men har ännu inte hittat någon, fast nu verkar det som om jag har en på G. Ska ringa upp dem idag så får vi se om jag och Jessie är välkomna där. Eller kanske bara jag de vet jag som sagt inte än. 

Annars har jag inga större planer för idag, jo måste boka tvättid, föööör FY så mycket smutstvätt vi fått. Ett helt berg, snart högre än mig. Haha nä men när de börjar bli ont om underkläder i byrån så är det ett tecken på att vi måste tvätta. Hoppas verkligen de ha tid så fort som möjligt. 

Tror Adam kommer nu, men vet ni vad. Kevins mamma har rest bort några dagar, så hennes hund CURRY ska bo här. För bara några minuter sedan gick jag in i vårt sovrum och finner kevin och vovven kramandes i sängen. Hihi sååå söta!

 

sööötisar hihi



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0