29.04.09

Hej&hå... blev nyss klar med klippningen på Sebbe. Det tog 2 timmar, fast man märker knappt av tiden då man är så inne i klippningen liksom. Fint blev det iallafall, börjar känna mig säkrare och säkrare nu för varje gång jag klipper en kille, så det är skönt. 

Var i skolan till ett idag, sedan var det bara att åka iväg till salongen. Först klippte min handledare mamma sen slingade jag henne. Det blev riktigt fint faktiskt, suuupernöjd med resultatet! Mamma med. (hoppas jag) haha

Efter det tog vi en tur på götgatsbacken, lillasyster kom också in. Hann däremot inte fixa hennes hår men det får bli en annan dag helt enkelt. Köpte ett par riktigt söta saker, men hinner inte lägga upp det nu. Är skittrött och ska hoppa in i duschen nu, är helt fullproppad med hår, fy det sätter sig verkligen överallt.

Imorrn är det torsdag och även "Mösspåtagning" i skolan, har inte riktigt fattat vad det går ut på än, men det får vi väl se imorgon när det sker. 

Det är ju även valborg, som tur är slutar vi strax efter tolv i skolan. Så då bär det av ut till Västerhaninge, där vi ska grilla och ha det mysigt. Drar nog in till söder mot kvällen då det blir lite fest... dock en lugn kväll med brudarna!

Vet inte om jag hinner blogga nått imorrn, kanske imorrnbitti en kortis. Ska försöka lägga in bilder på mina nya kläder! :D
kram <3



Kommentarer
Postat av: ANNA

Hej!

Jag älskar din blogg :D Den är så fin & rolig att läsa, tummen upp! (;

2009-05-16 @ 19:38:44
URL: http://ahnah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0