Gymmat


Hallååå, då var jag hemma efter en lång dag i skolan, sedan ett långt och härligt pass på gymmet. Hade faktiskt helt glömt bort att berätta det, men jag och Nora köpte varsitt gymkort på Eriksdalsbadet för ett par veckor sedan. Har dock bara vart där 3 ggr hittils, vi var riktigt lata under lovet plus att jag varit sjuk en längre period. 

Men nu jäklar ska vi bli "fit for fight" inför sommar 09... Haha! Neej men måste få kroppen i form, har verkligen inge syfte att gå ner i vikt, utan bara få bättre kondition och hålla kroppen i bra skick. 

Det är otroligt skönt att gymma, hittils har vi väl mest använt oss utav springbanden och bara några få maskiner. Men ska först ha en liten introduktion med en personlig tränare så vi lär oss exakt hur man gör så det blir rätt och man inte skadar sig.
Nästa träning bli nog söndag om jag får bestämma. Känner redan hur armar och ben värker, vilket är häärligt då det betyder att det faktiskt händer nått!

Är skittrött men ska faktiskt ta mig till högdalen och sola lite, det var länge sen och jag börjar bli riktigt blek..usch usch! 
men bloggar mer när jag kmr hem.

Kjaamis<3

Beach 09


SKOOOOOJA! haha lite väääl överdrivet kanske?! :P

Kommentarer
Postat av: sandra

Haha ja lite kanske :P sådär vill man inte se ut.

2009-04-28 @ 22:03:56
URL: http://sandra689.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0