Mot Muggen


Hallo på er alla läsare! :) Ska snart börja röra mig in mot söder där jag tänkte kolla i lite butiker först på Götgatan och sedan ta en fika med min fina vän Rebecca från gymnasiet. Vi har inte setts på heeela sommaren, sjukt dåligt av oss. Men idag ses vi för första gången på 3 månader, hmm har saknat henne... Vi hade sjukt kul de sista månaderna i skolan faktiskt.

Sedan är det dags att gå på visning igen, ja jag vet! Flytt hit och dit, men tycker typ de är lite skönt. Man tröttnar fort på ett o samma ställe. Haha nej men de är ju inte värsta förändringen utan de är tillbaka i högdalen. Men som sagt de är bara en visning, så inget säkert än. Men den är mycket billigare och större än den vi bor i nu, frågar är bara hur fräsch den är?!?!?! Ja de återstår att se.

Tänkte bara slänga in en liten dagens outfit, inget märkvärdigt, men skönt och somrigt!



Kram på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0