Öppet Hus ikväll



På bättringsvägen... Sitter fortfarande hemma, har iallafall lämnat lägenheten idag för första gången på hela helgen. Fy så uttråkad jag är just nu, har legat inne exakt hela helgen, fy så trist! Men idag mår jag iallafall bättre, mamma hade bokat tvättid igår så de var ju skönt att redan ha allt färdigt tvättat från Grekland. Så mycket kläder var det iochförsig inte men skönt att bli av med resväskan o.s.v

Ikväll klockan 20.00 är det Öppet Hus på Ballett Akademin, så dit tänkte bl.a jag, Nora & Savannah gå ikväll. Förra terminen gick ju jag och N på Danscenter i medis, i gruppen HipHip/Dancehall. Men denna termin e vi sugna på nått annat, något vi tänkt börja på förra terminen men inte blev av. Så vi drar dit ikväll igen för att se om vi fortfarande vill börja på den kursen...

För dansa SKA jag göra denna termin, gymnstiken dock är inte helt säker än om jag tänker fortsätta på, haha känner mig allvarligtalat lite för gammal för den gruppen nu alltså. Men gymmet däremot ska fasiken bli mitt andra hem i höst, ska träna på som en galning, vill verkligen hålla min kropp i bra form innan de är försent, att man blir för gammal eller stel haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0