ellos.se

Kanske lite tidigt tänker några, men jag lyckas ALLTID vara ute för sent, och i år/sommar vägrar jag att vara för sent ut. Pågrund av olika saker har jag inte kvar min fina jeansjacka som jag köpte i tallin förra året, men har hittat en ny nu som jag köpt hem från ellos, passa mig helt perfekt och duger faktiskt! Beställde också hem lite linnen, underkläder och ett par gladiatorsandaler för sommaren. Tycker dem var rätt fina faktiskt! Men hela beställningen kom inte nu, får resten om ca 2 veckor tror jag, eller om de tillochmed var så sent som i mars. Återstår att se!



Resten kommer nångång...vet inte exakt när. Men nu har jag mina kära gladiatorsandaler och en superfin jeansjacka till i sommar. Slipper jag tänka på det iallafall...






Kommentarer
Postat av: joyce

Vill du vinna den fina BETTYBOOP VELOURER från H&m

så var med och tävla nu ! :D



kram

2009-02-01 @ 22:25:33
URL: http://shoppingholicmom.blogg.se/
Postat av: amanda

om det är du på din visningsbild, så är du otroligt söt!

2009-02-01 @ 22:31:09
URL: http://amandasvenssson.blogg.se/
Postat av: amanda

det kunde ju faktiskt ha varit ngn annan hihi. du är sjukt söt iaf (:

2009-02-01 @ 22:41:53
URL: http://amandasvenssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0