IKEA!

Shaaalloo, haft en bra dag allesammans? Hoppas det iallafall...min har varit halft onödig eftersom jag var duktig imorse och gick till skolan, men så var vår enda lektion inställd. Blir så HIMLA irriterad att de inte informerar än. Visst det ligger väl en del ansvar på mig, men ändå...ett sms kan de väl skicka! haha de har trots allt mitt nummer.

Satt kvar i skolan, småfixade lite grejer sen åt jag lunch med brudarna från 2:an, noris, serena och mika...
Efter det drog jag och norisen hem hit, småchillade lite och bara degade. Runt ett ringde mamma och då var det dags att ge sig av till IKEA.

Kom hem för ca en timme sen, fyyyyyy så lång tid det kan ta. Var helt slut när jag kom hem, eller ja är det nu också. Har precis varit över hos Jens och Co, hämtat lite gamla prylar som jag låtit vara kvar, sen var vi nere och handla lite mat.
Magen kurrar lite, så nu ska jag dricka mitt nya goda söderte och äta lite ostmackor.

Återkommer senare med massa skoj! Kramiiis<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha det bra!

2009-02-19 @ 20:40:23
URL: http://meeriimas.blogg.se/
Postat av: Sofia

visst är han!



snygg blogg du har :)

2009-02-19 @ 23:59:33
URL: http://kumpumaki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0